Monday 18 February 2013

Birthday Party




I was privileged enough to be asked to design a birthday party invite and thank you card for the beautiful girl, Carmel who turned 2 this weekend.  
These are the photos of printed cards. I have been also asked to design a poster and confetti for the party. I hope she and her mum & dad enjoyed the party this weekend. 

2013年の初仕事は、バースデーパーティーの招待状とお礼状のデザインでした。今週末2歳の誕生日だったという娘さんのために、お母さんからの依頼でした。この他にも、壁に飾るという、ポスターと、パーティーで使うコンフェッティのデザインもしました。パーティーの準備がかなり大変だったと思うけど、楽しいお誕生日会が迎えられたといいですね。


www.nozomiinoue.com

No comments: